Wij helpen je graag zo goed mogelijk! Mocht je een klacht hebben, neem dan contact met ons op. Klik op onderstaande button
Start chat en we helpen je graag verder. Handel je niet als consument maar als zakelijke gebruiker? Klik dan
hier.
Marktplaats kan besluiten om maatregelen te nemen tegen een advertentie of gebruiker omdat een gebruiker informatie heeft verstrekt die illegaal is of in strijd is met de
Gebruiksvoorwaarden. Als je het niet eens bent met zo'n besluit dan kan je een klacht indienen binnen 6 maanden nadat Marktplaats je over dit besluit heeft geïnformeerd.
Marktplaats zal klachten zorgvuldig behandelen en terugkoppeling geven aan de gebruiker die heeft geklaagd. Wij streven ernaar om in ieder geval binnen 14 dagen na het indienen van de klacht te reageren. Over de verdere details van de afhandeling zullen wij jou informeren.
Kunnen we jouw klacht niet samen oplossen? Of ben je niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan heb je nog andere klachtmogelijkheden:
- Dien als je een consument bent een klacht in bij de Geschillencommissie Thuiswinkel.
- Informatie over het functioneren en de effectiviteit van klachtafhandeling door Marktplaats zal periodiek publiek bekend worden gemaakt.